To healthybalance.gr σας παρέχει την δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του. Σαν ενημερώνουμε ότι δεν θα δεχτούμε καμιά αλλαγή/επιστροφή, εάν πρώτα δεν επικοινωνήσετε μαζί μας. Για να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω.
1) Σε περίπτωση που λάβατε λάθος προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε εντός 2(δύο) ημερών από την ημέρα παραλαβής με το κατάστημα Healthy Balance, μέσο τηλεφώνου 23820 24003 (ώρες καταστήματος) ή με αποστολή e-mail στο info@healthybalance.gr. Ώστε να προβούμε στην αλλαγή του προϊόντος με το σωστό προϊόν της παραγγελίας σας. Τα έξοδα της επιστροφής και αποστολής του επιβαρύνουν το healthybalance.gr. Προϋπόθεση η επιστροφή να γίνει με την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. Σε άλλη περίπτωση επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.
2) Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, έχετε την δυνατότητα εντός (14) ημερολογιακών ημερών να το αλλάξετε.
Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου 23820 24003 (ώρες καταστήματος) ή με αποστολή e-mail στο info@healthybalance.gr. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι. Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει λερωθεί, να μην έχει γδαρθεί, να μην εχεί σκιστεί και θα πρέπει να συνοδεύετε από την απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
ΠΡΟΣΟΧΗ κατά την παραλαβή του προϊόντος από εμάς εάν κριθεί, ότι δεν τηρήθηκαν οι παραπάνω όροι, δεν θα γίνει αντικατάσταση και θα σας επιστραφεί το προϊόν με χρέωση που θα επιβαρύνει εσάς.
Η επιστροφή χρήματων θα πρέπει να γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.
3) Εάν λάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημα Healthy Balance την ημέρα της παραλαβής ή το αργότερο την επόμενη ημέρα. Ενημερώσεις ελαττωματικών προϊόντων μετά το πέρας του χρονικού αυτού διαστήματος ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.
4) Η επιστροφή περισσοτέρων προϊόντων θα πρέπει να γίνετε σε μία φάση. Όχι τμηματικά.
5) Προϊόντα που είναι σε προσφορά ή σε πακέτα εκπτωτικά ΔΕΝ επιστρέφονται.
6) Οι επιστροφές των προϊόντων, εκτός από αυτές που έχει υπαιτιότητα το healthybalance.gr βλέπε παράγραφο (1) επιβαρύνουν οικονομικά τον πελάτη. Ο πελάτης έχει την απόλυτη ευθύνη της αποστολής του προϊόντος στη σωστή διεύθυνση στο κατάστημα Healthy Balance. Καθώς το Healthy Balance ως παραλήπτης αδυνατεί να αναζητήσει το δέμα.
7) Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος εντός (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παράδοσης του προϊόντος. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων που έχετε αγοράσει. Δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που έχετε πληρώσει. Η επιστροφή χρήματων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Η επιστροφή χρημάτων από το healthybalance.gr πραγματοποιείτε εντός (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων στο κατάστημα healthybalance και αφού πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην παράγραφο (2). Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό του healthybalance.gr μέσω της τράπεζας ALPHABANK. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας και ενδεχόμενη καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε άλλη τράπεζα.
Το healthybalance.gr δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης, κατά την λήψη του ποσού που επιστρέφεται.
8) Το healthybalance.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί επιστροφή προϊόντων που δεν συνάδουν με τους όρους επιστροφής